2011. szeptember 12., hétfő

JÁTÉK!!!


Sajnos vége van a nyárnak, én is újra itthon vagyok. Azért szerencsém volt ezzel a nyárral, mert csak a jó időt fogtam ki. Közben szépen lassan növekszünk - a gyerekeim is - és az olvasóim száma is:)))
Ezt meghálálva egy játékra hívlak Benneteket!

Csatlakozzatok a facebook-os oldalamhoz (amit anno elég hülyén sikerült létrehoznom, ezért nagyon nehéz megtalálni:((). lájkoljatok és terjesszétek szét a világba:

Itt van: Facebook

Írjatok ide a blogomba egy megjegyzést, h. melyik nyereményre fáj a fogatok:
1. csomag:sütis hajcsat és egy muffinos gyűrű
2. csomag:keksz nyaklánc
3. csomag: katicás hajcsat és gyűrű
Elég csak a számot írni, h. melyik tetszik Nektek leginkább!

Ezt a képet tegyétek ki a blogotokra,facebook-os oldalatokra!



A játék kezdete: 2011. 09.12

Sorsolás: 2011. 09.30




54 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én a kekszes nyakláncot választanám, ha nyernék, nagyon cukik a tárgyaid!:)

    Gősi Gabriella
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia :)

    Nekem az első csomag tetszik nagyon-nagyon :)

    Gulyás Nikolett
    darkangel13@citromail.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Szintén az első csomagot szeretném :)) Köszi a lehetőséget!

    Kárász Petra
    petra.karasz@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Like OK, blogra oldalra ki OK és a 2., és nagyon jó lenne nyerni :)Köszi :)

    VálaszTörlés
  5. Szia :) Én a katicás szettre pályázom :)

    VálaszTörlés
  6. Keksziii. *.*
    Szóval a lánc a favorit számomra.
    Facebookon lájkoltalak, blogra kiraktalak! :)

    VálaszTörlés
  7. 2.csomag, kekszes nyaklánc. :) Imádom. :))
    Facebookon megosztom az jóó?
    pepe21@freemail.hu
    Petra

    VálaszTörlés
  8. 1. csomag :)
    Hegedűs Dóra
    facebook-on tudtam megosztani :)

    VálaszTörlés
  9. megosztva mindkét helyen :3
    szerelem első látásra a kekszes nyaklánc :D

    VálaszTörlés
  10. SZia!

    A harmadikat szeretném. :)
    A többi feltételt is mindjárt teljesítem. És ha valakinek van kedve cuki nyuszit nyerni, az nézzen be hozzám, mert nálam az a nyeremény :)

    VálaszTörlés
  11. imádom a kekszet♥
    megosztottalak fb-n :)

    VálaszTörlés
  12. Jajj de jól néznek ki! :D A kettesre voksolok! :) Facebookon osztom.

    VálaszTörlés
  13. A harmadikat szeretném:)
    Börzsei Alexandra

    VálaszTörlés
  14. Nagyon tetszik a kekszes nyaklánc, facebookon megosztottam! :D

    VálaszTörlés
  15. Szai én is játszani szeretnék! (:
    2. vagy 3. ékszer-szettet választanám.
    Gercuj Izabella

    VálaszTörlés
  16. Mivel édesszájú vagyok, leginkább az 1-es csomagot szeretném! Lájkoltam, kitettem, megosztottam, most éppen reménykedem...

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Én a katicás csomagot választanám :)

    https://www.facebook.com/?sk=lf#!/Polly76

    VálaszTörlés
  18. Szia!

    én a kekszes nyakláncnak örülnék a legjobban:) Köszönöm:)

    Szaller Andi

    szallerandi@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  19. :) Jaj de jo! Nehez a dontes! :) Allandoan vissza kell mennem, hogy megnezzem :) A katicasat szeretnem! :)

    VálaszTörlés
  20. Jatekodat hirdetem.
    Lajkoltalak a FBn Bernadett Rauski neven es share.
    A katicas aranyos szamomra.:)Tehat 3.csomag
    Udv
    Bernadett

    VálaszTörlés
  21. Szia.

    Nagyon tetszik amit csinálsz,és nekem az 1. csomag nagyon bejön.

    Üdv:Csepregi Zsófia
    zsozso.o@citromail.hu

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    A 3. szett a kedvenc!
    Megtaláltalak FB-on és hirdetem a játékot a blogomon is!
    :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Én az elsőt szeretném. :) Megosztottam facebook-on és a blogomra is kiteszem. (Blog: www.silence--of--life.blogspot.com)

    Erdei Nikolett
    e.macsi27@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Én a katicásat szeretném. :))Megosztottam a facebookon.

    VálaszTörlés
  25. Szia! :) A 2-est (vagyis a nyakláncot szeretném. :)facebookon osztom meg :) Üdv: Mikó Ildikó, ildiko1989@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia! Én a keksz nyakláncot szeretném megnyerni :)

    andzse@citromail.hu

    VálaszTörlés
  27. a katicas:) mert jo lenne Annanak

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Az 1.szettet szeretném :)
    Kulcsár Viktória vagyok és facebookon osztottam meg.
    kulcsar.viktoria93@freemail.hu

    VálaszTörlés
  29. Én a kekszes nyakláncot szeretném, facebookon megosztottam Zömbik Mónika néven.
    zombikmonika@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. szia, a katicás imádnivaló:)
    megosztottam fb-n.
    nagyon cukik a dolgaid,
    üdv: É.
    (evapocsik@gmail.com)

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Én a katicást szeretném. Az fb-n már megosztottam.
    :)
    Üdv: Erika
    (balogerika@citromail.hu)

    VálaszTörlés
  32. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  33. Nagyon klassz a nyereménycsomag, a nagylány a katicásat szeretné magának.
    Kitettelek a blogomba.

    VálaszTörlés
  34. Bármire képes vagyok a kekszes nyakláncért!!! :-)))

    VálaszTörlés
  35. A kettest szeretném nagyon, nagyon !:)

    Üdv: Éva
    (kozmaeva.ke@gmail.com)

    VálaszTörlés
  36. Kedves Juli!
    Az első csomag tetszik leginkább, a muffinos medálok és gyűrűk a kedvenceim tőled!
    Reklámozlak itt:
    http://tunderilonka.blogspot.com

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    2. :keksz nyaklánc :)
    Facebookon emi stílus néven vagyok elérhető:)

    VálaszTörlés
  38. a katicák repülhetnek hozzánk :)

    VálaszTörlés
  39. Szia!

    A kekszes nyaklánc a kedvenc!

    Facebook-on megosztva.

    Üdv. F. Kati (franyo5@citromail.hu)

    VálaszTörlés
  40. Szia!
    Like + osztva!
    A katicás szett a favorit!

    Facebookon Stella Varga néven vagyok fellelhető. :)
    Köszi!

    VálaszTörlés
  41. Nekem a 2. csomagra fáj a fogam xD Nagyon tetszik a keksz nyaklánc ^_^

    VálaszTörlés
  42. Szia.
    én a 2-est a kekszes nyakláncot szeretném :D

    VálaszTörlés
  43. Szia:-)
    nagyon szépek az ékszerek:-) a 2-es csomagot, kekszes nyakláncot szeretném. Dull-Szabó Anett néven vagyok fent facebookon. Email címem: dszanett@freemail.hu

    VálaszTörlés
  44. Szia! a kekszes nyaklánc a tutiii :) Balikó Eszter

    VálaszTörlés
  45. szia mia!!like megvolt és a 3 mast szeretném:) köszike!!!

    VálaszTörlés
  46. jajj e-mail lemaradt ercsu666Vgmail.com még 1x köszike és nagyon izgulok:)

    VálaszTörlés
  47. A 2-es csomag a legjobb *-* Arra pályázok :P FB-on megosztva Andrea Bíró néven ^^

    VálaszTörlés
  48. szia. jujj a 2. milyen szééép, meg a többi is mondjuk, úgyhogy ha nyerek, én azt szeretném. feltételek teljesítve. Oláh Eszter vagyok(:

    VálaszTörlés
  49. A hármast szeretném.:) Megosztottam facebookon. Szabó Bea voltam.

    VálaszTörlés
  50. 3. csomagot kívántam meg... :) kiteszek, reklámozok...

    VálaszTörlés
  51. Szia! én a 3- as szeretném :) Pető Anita
    Gyönyörűek a munkái, osztom a facebookon, hogy mások is gyönyörködhessenek.

    VálaszTörlés
  52. Jól benéztem a dátumot :))))

    VálaszTörlés